12 września MOK w Żorach wspólnie z firmą 9 Liter Filmy realizował kolejny film promocyjny, zachęcający do rozwoju pasji i otwartości na życie kulturalne.
Już po raz trzeci MOK chce poruszyć umysły i serca nie tylko mieszkańców Żor za pośrednictwem filmu. Produkcja jak zawsze została wsparta przez sponsorów. Sponsorem głównym jest firma nkt cables. Ponadto wsparcie ofiarowali Gatta i Tower School.
Spot reklamowy oparty jest na emocjach i uczuciach związanych z miejscem rodzinnym i pasją, która jest w nim rozwijana. Akcentujemy szerokie spektrum wiekowe, dla którego poruszane elementy są istotne i w pewnym stopniu niezmienne od lat - czytamy w scenariuszu przygotowanym przez reżysera. - Dlatego też w spocie pojawią się mała dziewczynka, młody chłopak i starszy mężczyzna. Wszyscy to mieszkańcy Żor - dodaje Elżbieta Koczar, specjalista ds. marketingu w MOK-u.
Mała Karolinka dopiero odwiedza Dom Kultury i szuka dla siebie miejsca, a kto wie?, może zostanie gwiazdą. Młody chłopak, grany przez wokalistę i multiinstrumentalistę Kamila Owczarka, ucznia ZPSM w Żorach, już rozwija swoją pasję, zdobywając kolejne szczeble. Natomiast starszy pan, Franciszek Marszolik, wokalista zespołu Carpe Diem, przekonuje, że pasję można a nawet trzeba realizować w każdym wieku, bo "bez niej nie da się żyć".
Film, tym razem nieco inny, bo będzie to krótki spot reklamowy, będzie gotowy już za kilka tygodni. Na razie prezentujemy kilka zdjęć zza kulis produkcji.
POPRZEDNIĄ
NASTĘPNĄ
NIEŚCISŁOŚĆ
FACEBOOK'u
NA FACEBOOK'u